Col·legi Internacional Privat Agora Sant Cugat International School
Agora Sant Cugat International School és un centre privat internacional situat entre els 10 millors del rànking de col·legis d’Espanya. El centre imparteix el programa de Batxillerat Internacional des de 2012 i des de 2016 ofereix també graus de Formació Professional.
Pilars del projecte educatiu
El projecte educatiu d’Agora Sant Cugat International School se sustenta sobre quatre pilars principals, que distingeixen els centres NACE Schools: l’excel·lència educativa, la preparació global, que inclou la immersió lingüística, l’excel·lència en l’àmbit extra curricular i l’educació en valors. Aquests quatre pilars ens ajuden a aconseguir el nostre principal objectiu: preparar a cada alumne perquè visqui feliç i amb èxit en un món globalitzat.
Excel·lència educativa
El primer pilar del nostre projecte: les millors metodologies educatives i un professorat en constant procés de millora i aprenentatge per maximitzar els talents individuals de cada un dels nostres alumnes. Metodologia innovadora, professors altament qualificats, noves tecnologies i tot el que necessiten els estudiants per donar el millor d’ells mateixos.
Preparació Global
El projecte plurilingüe d’Agora Sant Cugat International School és la base de la preparació global dels nostres alumnes: professorat trilingüe, immersió lingüística, accés a certificacions oficiales i exclusives experiències internacionals de gran valor educatiu gràcies a la xarxa internacional de més de 30 col·legis d’elit de NACE Schools.
Més que un col·legi
Una oferta educativa extra curricular basada en la música, vital per al desenvolupament integral dels alumnes i que potenciadora d’aptituds com el raonament abstracte o l’autodisciplina, les arts creatives i escèniques, que cultiven la seva sensibilitat i capacitat d’expressió, i l’esport, un important potenciador de valors com la superació personal o el treball en equip.
Educació en valors
Quart pilar de la nostra proposta educativa, l’educació en valors és clau per formar persones que liderin un món millor. Inculquem en els nostres estudiants valors per a tota la vida, com el respecte i la tolerància, la superació personal, la responsabilitat o el compromís social, a través d’iniciatives col·laboratives on ells siguin els veritables protagonistes.
Currículum i etapes
Un currículum internacional, innovador i multilingüe per al segle XXI
Els temes curriculars d’Agora Sant Cugat International School s’enfoquen en els reptes globals de la vida real i el seu context. Així, els nostres estudiants adquireixen un profund coneixement de les problemàtiques globals passades, presents i futures que afecten a diferents països, cultures i poblacions a tot el món. Formem persones ètiques, amb interès i capacitat per entendre problemes i preocupacions globals.
Agora Sant Cugat – IB World School
Agora Sant Cugat és un IB World School. A les etapes d’Educació Infantil i d’Educació Primària, els alumnes d’Agora Sant Cugat International School cursen el Programa de la Escola de Primària (PEP) del Batxillerat Internacional (IB per les seves sigles en anglès). En un estudi global de l’Avaluació Internacional de Col·legis, els alumnes del PEP i el Programa dels Anys Intermedis (PAI) de l’IB van demostrar una solvència superior a la dels alumnes que cursaven altres programes.
A l’etapa de batxillerat, oferim la possibilitat d’estudiar el Programa de Diploma del Batxillerat Internacional. Nombrosos informes demostren que els graduats del Programa de Diploma acaben els estudis universitaris abans que els seus companys, se senten més preparats per realitzar treballs universitaris que demanin fer recerca i, a més, poden suportar millor les càrregues de treball exigents i els reptes que planteja la gestió del temps.
Aprenentatge Multilingüe
En el context del plurilingüisme que caracteritza al col·legi, l’aprenentatge de l’anglès com a primera llengua estrangera ocupa un lloc especial. Els nostres alumnes es familiaritzen amb l’idioma des dels primers anys, juntament amb les llengües oficials. El xinès mandarí s’introdueix a Educació Infantil i s’ofereix fins als primers anys de Primària. A mida que avança l‘itinerari acadèmic, s’introdueix una tercera llengua estrangera: el francès o l’alemany.
Formació Profesional
Agora Sant Cugat International School posa a l’abast dels alumnes de So i Imatge dels cicles de Formació Professional els mitjans i les instal·lacions més avançats perquè tinguin un futur ple d’oportunitats. Un equipament tècnic d’última generació amb el qual els alumnes aprendran a treure’n el major partit en només dos anys.
- 2 estudis de so, equipats amb sistema de postproducció de so digital (Sistema Avid Protools) i sistema per a la realització de programes de ràdio sistema AEQ.
- Aula de postproducció i muntatge. Estacions de treball Xeon Quad Core.
- Aula discjòquei, equipada amb sistemes d’il·luminació d’espectacles amb control de llums i sistemes de mescla de so Tracktor, Numark i Pionner.
- Estudis de produccions audiovisuals, equipats amb control d’il·luminació, control de càmeres (CCU), control de realització de vídeo i so, mesclador de vídeo digital amb sortida multi pantalla, compositor de grafisme, VTR, teleapuntador…
- Plató, equipat amb sets ajustables amb carril ciclorama, càmeres professionals HD amb CCU i visor d’estudi, sistema de connexió amb fibra òptica, microfonia sense fil i intercom, sistema d’il·luminació LED DMX, mesclador de vídeo digital amb sortides multi pantalla, etc.
- Aules escenari: auditori Josep Carreras. Un espai de 453 m2, amb escenaris, camerinos, cabina de control i capacitat per a 360 espectadors.
Els primers anys d’un nen són vitals per sembrar en ell la passió per aprendre i perquè adquireixi, sense esforç, un idioma estranger. Uns anys en els quals el seu cervell aprèn molt ràpidament i estableix formes bàsiques de pensar, respondre i solucionar problemes. Per això, el seu entorn és clau per afrontar les emocions, relacionar-se amb els altres i desenvolupar-se físicament i com a persona. A la nostra escola infantil afavorim el seu desenvolupament mitjançant diferents metodologies i activitats quotidianes, que els permeten sentir emocions i desenvolupar els seus interessos. Prioritzem l’atenció personalitzada i ens adaptem a les necessitats de cada alumne.
En funcionament des de 1972, i sota la mateixa direcció que Agora Sant Cugat International School, del prestigiós grup educatiu NACE Schools, l’escola infantil Agora Patufet ofereix un ensenyament multilingüe, ajudant al desenvolupament dels nens de 0 a 5 anys, una de les etapes més importants pel seu creixement i desenvolupament. Per això, l’escola infantil compta amb un conjunt d’edificis educatius, adaptats a les necessitats de cada edat i amb un total de 1.065 m2.
Al dia a dia de l’escola infantil Agora Patufet no falten les emocions, els jocs, la diversió, la immersió multilingüe, la música, el desenvolupament psicomotor… i, sobretot, el fet que els nens i nenes se senten estimats i valorats. Vine a conèixe’ns i entendràs perquè els nostres petits desitgen que arribin els dilluns!
Agora Pipo
Agora Pipo és una escola infantil de 0 a 2 anys, Situada a Volpalleres de Sant Cugat del Vallès, adaptada a les necessitats dels nostres alumnes petits, en un entorn propici i amb un ambient familiar, agradable i afectuós en què els nens creixen jugant i descobrint de la mà d’un professorat que viu amb passió la seva feina.
Agora Pipo es va fundar el 1988. Actualment, forma part i funciona sota la direcció del Campus d’Àgora Sant Cugat International School, situat al top 10 de les millors escoles d’Espanya.
La nostra línia metodològica és activa, creativa, participativa, vivencial i multilingüe. Ens basem en l’educació emocional, els hàbits, l’autoestima i en el fet que els infants se sentin estimats i valorats… Despertem la curiositat per saber mitjançant el joc, l’experimentació, el llenguatge musical i plàstic, la psicomotricitat i la iniciació a la llengua anglesa.